Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

A honlapon található színválasztékon kívül más színben is elérhetőek a bútorok?

Amennyiben a termék alatt színválasztási lehetőség van, úgy az ott felsorolt színekben biztosan elérhető a bútor. Bizonyos bútorok esetében lehetőség van egyéb színben is megrendelni, ilyen esetben e-mailben tudunk felvilágosítást, árajánlatot adni.


Van lehetőség más méretben legyártatni a bútorokat?

Bizonyos esetekben - ha az jelölve van a termék adatlapján - rendelhetőek bútoraink a honlapon feltűntetetthez képest más méretben is. Ilyen esetben e-mailben, telefonon tudsz érdeklődni a részletekről.
 

Mennyi a kiszállítási idő?

A raktáron lévő, "azonnal vihető" bútoroknál csupán fuvarszervezés kérdése, néhány napon belül megérkezhet új bútorod. Rendelhető termékek esetén a gyártótól függően 4-6-8 hét a szállítási idő.

 

Átvehetem személyesen a rendelt terméket?

Személyes átvételre Kaposváron van lehetőség, előre egyeztetett időpontban.

 

Hogyan tudok fizetni? 

Az áruházban készpénzes és bankártyás fizetési mód is van, amennyiben a foteled kényelméből rendelnél úgy természetesen utalással is fizethetsz.

 

Honnan tudom, hogy hol jár a rendelésem?

Rendelésed állapotáról további információt kérhetsz a +36 82 419 240-es telefonszámon, vagy e-mailben az info@profihome.hu címen. Kérjük, ehhez add meg visszaigazolásod sorszámát, és mi tájékoztatunk rendelésed állapotáról, illetve, amennyiben lehetséges, a kiszállítás várható idejéről.

 

Mi a teendő, ha a bútor hibás vagy sérült?

Amennyiben sérülést észlelsz, kérjük, fordulj hozzánk az info@profihome.hu e-mail címen, vagy a +36 82 419 240-es telefonszámon. A jótállási igény bejelentéséhez kérjük, fényképezd le a sérülést és adj egy rövid leírást a hibáról, ezt küld el az info@profihome.hu e-mail címre. Ezeket a képeket továbbítjuk a gyártónak, és igyekszünk orvosolni a problémát a reklamáció bejelentésétől számított 15-45 munkanapon belül.